elliinorsamuelsson

Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

Rubrik saknas

Av Ellinor Samuelsson - 13 januari 2015 18:20

Var ett tag sen jag skrev här. Men känner att jag vill skriva av mig lite just nu. 

Mitt liv är väl inte på topp just nu. Skolan går skit, får antagligen inga pengar denna månad osv. Finns dock några positiva saker som hänt sen sist. Fått tillbaka kontakten med en underbar människa som jag trodde jag aldrig skulle få se igen, så det värderar jag mycket. Fått en ny vän som betyder mycket. Även fått kontakt med ett par gamla vänner. Sen vill jag även nämna att det finns två personer som alltid finns för mig och alltid ställer upp, mina fina vänner D och S, ni betyder väldigt mycket för mig <3 jag har också blivit faster till världens sötaste pojk <3

Så det är ju inte bara dåligt. Men mår inte bra direkt Pga skolan och det. 


Aja får försöka fixa allt men det är svårt, men det ska gå. 

Pöss

 
 
Anonym

Anonym

20 februari 2015 00:28

Kom igen nu tjejen ryck upp dig. Du har hela livet framför dig ta vara på dit liv.
Ta en dag i taget du är på god väg hoppas jag med dina framgångar.
Du har bara positiva saker att se fram emot lev livet.
Du är ju en snygg singel brud gahhh puss

http://elliinorsamuelsson.bloggplatsen.se/2015/01

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Samuelsson - 11 oktober 2013 23:57

Så trött på allt just nu, ingen läser in blogg, men ändå skönt att skriva av sig då och då.Sååå mycket i skolan just nu, omtentor, nya tentor osv. Sen är jag heller inte säker på att jag kan få pengar från csn direkt nästa termin eftersom svenskan in...

Av Ellinor Samuelsson - 24 juni 2013 21:23

HEJ! Var ett tag sen jag skrev här sist, och det har faktiskt hänt endel på senaste tiden :) Jag har börjat skolan igen (nu har jag iof sommarlov), får pengar från CSN igen :D OCH!!!! Jag har träffat mina största idoler någonsin, vilka är KISS om...

Av Ellinor Samuelsson - 16 september 2012 19:40


Hmm..Varför måste livet vara å j*vla orättvist? Härom natten hade jag världens bästa dröm och den kändes så verklig, önskar att den var det också, men tyvärr..Och imorn ska jag till tandläkaren och laga ett förbaskat jävla hål! Mindre roligt ju.Men d...

...

Av Ellinor Samuelsson - 6 september 2012 21:33

Säger bara en sak, jag HATAR falska jävla människor!!!

Av Ellinor Samuelsson - 5 september 2012 13:20


Idag händer absolut ingenting. Kattungarna är helt galna, springer runt i hela huset och river ner saker haha!   Dagens outfit! Jeans: Gina tricotT-shirt: Gina TricotKlocka: Ur & Penn ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards