elliinorsamuelsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ellinor Samuelsson - 11 oktober 2013 23:57

Så trött på allt just nu, ingen läser in blogg, men ändå skönt att skriva av sig då och då.
Sååå mycket i skolan just nu, omtentor, nya tentor osv. Sen är jag heller inte säker på att jag kan få pengar från csn direkt nästa termin eftersom svenskan inte slutar förrän v.2 och det är då som kartläggningen ska in och sen tar det två veckor innan man får dom poöngen om man klarar kartläggningen, suck, för de prövar resultaten från den perioden jag senast fick studiemedel och det blir tom v.1 och då hinner jag inte uppfylla kraven :( Blir så trött på allt.


Och just nu ska vi läsa 10000 barnböcker typ och jag fattar inte ens vad det är vi ska göra med dom sen..
Just det, bor även i Linköping nu så jag slipper iallafall pendla, men nu märker man vilka som är ens riktiga vänner, de som verkligen bryr sig och hör av sig, de vet vilka det är. Sen de som jämt hörde av sig förut och aldrig gör det längre pga flytt, det är inga äkta vänner enligt min mening, de kan inte ens ta sig tiden att komma och hälsa på mig liksom, har varit hos dom flera gånger..blir så irriterad. Men men, vad ska man göra, har iaf ett fåtal äkta vänner och de ligger mig varmt om hjärtat <3

Sen det där men vänner ja, stör mig så förbannat mycket på att det finns en viss person som beteer sig VÄLDIGT underligt, ena sekunden kan hen prata med mig som vanligt, jätte mycket överallt, sen andra stunden är det för komplicerat :S Aja, sånna kan jag vara utan känner jag.

Ett annat ämne jag vill ta upp är kärlek. Varit utan den i snart 5 år nu, i december är det 5 år. Har saknat mitt ex sjukt mycket under en period, men när jag väl får känslor för någon annan, och försöker komma över mitt ex, ja då blir jag sårad istället..inte konstigt att jag är reserverad mot andra då, när jag blivit sårad så mångar gåner, tänker alltd "vad gör jag för fel? Vad är det för fel på mig? Är jag så ful, dum i huvudet osv? Eller vad är problemet?" Jag vet inte hur länge jag ska orka med detta, känns som att jag alltid förblir singel.


Sen ett annat problem jag har är att jag är hypokondriker, tror att jag har alla sjukdomar som finns, speciellt de allvarligaste. Men en av dom tror jag att jag verkligen har (inte så allvarlig dock) och det är hypertyreos eller vad det heter, det är att sköldkörteln producerar för mkt hormon så att kroppen går på högvarv, har sjukt många symptom på det, (och ja, jag ska kolla upp det så fort jag blir listad här). Sen tror jag även att jag har lymfom bara för att jag har många svullna lymfkörtlar, lymfom är alltså lymfkörtelcancer för er som inte vet. Jag ska kolla upp det också, när jag vågar vill säga.


Men men, kände bara för att skriva av mig, blev ett väldigt deprimerat inlägg det här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards