elliinorsamuelsson

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Jepp jepp!

Av Ellinor Samuelsson - 24 juni 2013 21:23

HEJ!

Var ett tag sen jag skrev här sist, och det har faktiskt hänt endel på senaste tiden :) Jag har börjat skolan igen (nu har jag iof sommarlov), får pengar från CSN igen :D

OCH!!!! Jag har träffat mina största idoler någonsin, vilka är KISS om ingen visste det. Heeeeeeeeelt sjukt..kostade 10.000 men helt värt pengarna iaf :D Ska berätta lite om den dagen.. Vi skulle samlas klockan 15.00 utanför stora igången till friends..Sen kom dom och mötte upp oss som köpt meet and greet(ca 30 stycken) så blev vi incheckade och vip band runt armen, vipbricka runt halsen och lite saker och så :) Sen var det dags!!! :D Vi gick in till ett rum backstage, (gick tillomed förbi deras omklädningsrum) och där stod vi och väntade spänt på att dem skulle komma in, det var riggat med trummmor, gitarrer, mikrofoner etc, vi stog kanske 1 meter ifrån "scenen", SEN...så kom de in och jag blev sjukt glad, började gråta haha. De spelade unplugged för oss i kanske 30 min, Gene Simmons kollade på mig hela tiden och han kastade sina plektrum på mig hela tiden, igen annan typ :P Det var fränt ;) Sen efter det så var det dax att skriva autografer, när Gene kom till mig så fick jag prata massor med honom...Riktigt sjukt asså! Detta höll på till ca 17.00 ungefär sen skulle vi samlas igen klockan 20.00 på samma ställe. Så pappa och jag gick in i arenan och kollade var våra platser låg, sen helt plötsligt blev klockan 19.30, då åkte vi ner igen dit vi skulle samlas. Vi fick vänta i kanske 40-45 min SEN!!!!!!! Då var det dax, det var äntligen min tur, hade väntar spänt länge nu, men NU var det äntligen min tur att få ta kort med mina största idoler sen jag var 3 år gammal, när de var fullt sminkade och hade deras fulla kostym på mig. allt gick så fort fattade verkligen igenting, gör fortfarande inte det och detta var 1 juni. Men så här gick det till, först skulle jag tag kort med dom ensam, sen på mig och pappa och sen på pappa ensam, när det var pappas tur och jag skulle gå därifrån då vände Paul på mig och så kramade han mig, och han släppte inte :P Sen kom deras manger och sa att han måste släppa så de andra hann ta kort med hehe, men då gick han iväg med mig framåt..sen släppte han ;) Det var en riktig upplevelse... Sen var det då dags att inta platserna igen och kolla på showen! :D
Detta var en riktig upplevelse för mig..fattar inte att jag träffat min största idoler. Skulle lätt spendera dessa pengar om och om igen...vill bara spola tillbaka tiden, men tyvärr går ju inte det


tack o hej för mig..Här kommer lite bilder från denna dag! :)

Akustiskt :)

 

Autografer, lilla söta Paul! ;)

 

Tommy :)

     

Lite grejer ;)

 

Plektrum

     

autografer på min arm :)

 

BÄSTA DAGEN I MITT LIV! :)

    

Kramkalas! ;)

   

En jävligt rolig människa från Australien som jag träffade där :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Samuelsson - 13 januari 2015 18:20

Var ett tag sen jag skrev här. Men känner att jag vill skriva av mig lite just nu.  Mitt liv är väl inte på topp just nu. Skolan går skit, får antagligen inga pengar denna månad osv. Finns dock några positiva saker som hänt sen sist. Fått tillbaka ...

Av Ellinor Samuelsson - 11 oktober 2013 23:57

Så trött på allt just nu, ingen läser in blogg, men ändå skönt att skriva av sig då och då.Sååå mycket i skolan just nu, omtentor, nya tentor osv. Sen är jag heller inte säker på att jag kan få pengar från csn direkt nästa termin eftersom svenskan in...

Av Ellinor Samuelsson - 16 september 2012 19:40


Hmm..Varför måste livet vara å j*vla orättvist? Härom natten hade jag världens bästa dröm och den kändes så verklig, önskar att den var det också, men tyvärr..Och imorn ska jag till tandläkaren och laga ett förbaskat jävla hål! Mindre roligt ju.Men d...

...

Av Ellinor Samuelsson - 6 september 2012 21:33

Säger bara en sak, jag HATAR falska jävla människor!!!

Av Ellinor Samuelsson - 5 september 2012 13:20


Idag händer absolut ingenting. Kattungarna är helt galna, springer runt i hela huset och river ner saker haha!   Dagens outfit! Jeans: Gina tricotT-shirt: Gina TricotKlocka: Ur & Penn ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards