elliinorsamuelsson

Alla inlägg under september 2012

Av Ellinor Samuelsson - 16 september 2012 19:40

Hmm..Varför måste livet vara å j*vla orättvist? Härom natten hade jag världens bästa dröm och den kändes så verklig, önskar att den var det också, men tyvärr..
Och imorn ska jag till tandläkaren och laga ett förbaskat jävla hål! Mindre roligt ju.
Men det stora problemet jag har är att jag vill så gärna flytta till Tranås, men är lite svårt att flytta till en annan kommun när man inte har ett jobb eller en jävla skit. Ska ju förhoppningsvis börja plugga igen i januari och DÅ kanske jag kan flytta, men problemet är att jag vet inte om jag får från CSN eftersom jag har massa omtentor att göra nu innan jul. Om jag inte klarar dem så får jag inte ihop mina poäng så att jag får pengar från csn och då kan jag ändå inte flytta, så mitt liv är ganska stressigt och pressande just nu.
Ska väl inte beklaga mig mer nu här på bloggen, men skönt att skriva av sig ibland.
Puss. 


 

...

Av Ellinor Samuelsson - 6 september 2012 21:33

Säger bara en sak, jag HATAR falska jävla människor!!!

Av Ellinor Samuelsson - 5 september 2012 13:20

Idag händer absolut ingenting.
Kattungarna är helt galna, springer runt i hela huset och river ner saker haha!


Dagens outfit!

Jeans: Gina tricot
T-shirt: Gina Tricot
Klocka: Ur & Penn

Av Ellinor Samuelsson - 2 september 2012 19:37

Imorgon blir det att åka in en sväng till Tranås. Ska handla lite grejer och fika med min älskade syster! :) Tummen upp för det.

Har egentligen inte så mycket att skriva idag, har inte hänt så mycket, förutom att jag lekt lite med mina små kattungar hehe ^^
Men men, kanske skriver ett inlägg imorn iställer, kanske har lite mer att skriva om då :)


Puss puss  

 

Av Ellinor Samuelsson - 2 september 2012 00:26

Hmm, kan man inte bara få spola tillbaka tiden långt bak? Allt var så mycket bättre då, ångrar så sjukt mycket jag gjorde och inte gjorde. Speciellt en sak.
För övrigt så har jag gjort ett uppehåll från skolan, börjar igen i januari förhoppningsvis.
Just nu är allt bara skit i mitt liv känns det som. Inget blir som man vill :( Jag önskar att jag var 15 igen..Då var allt mycket lättare känns det som, man kunde vara som man ville..eller jag var iaf det och ingen brydde sig. Men men, kan inte göra något åt saken, bara ta nya tag och hoppas på en förbättring i livet snart. Det känns som att jag inte gör någonting på dagarna längre, eller aa jag jobbar ju ibland, är vikarie. Men det blir u tyvärr inte så ofta. Resten av dagarna gör jag fan ingenting. Men ska sluta beklaga mig nu.
 
Bye, peace out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards